Serwis

Procedura przebiegu zgłoszenia serwisowego:

1. Zapoznaj się

z warunkami serwisowymi

  1. Gwarantem jakości urządzenia jest Electronics S.C. Paweł Wilgocki, Piotr Wilgocki (dalej „producent”) z siedzibą w Krakowie, ul. Moczydło 10a 30-698
  1. Producent ponosi odpowiedzialność za wadliwe działanie urządzenia wynikające z wad fizycznych (materiałowych bądź produkcyjnych) tkwiących w urządzeniu, w okresie 24 miesięcy od daty jego sprzedaży.
  1. Gwarancja obowiązuje i jest stosowana na terytorium całej Unii Europejskiej.
  1. W okresie gwarancji, gwarant zobowiązuje się na wymianę urządzenia(według wyłącznego uznania gwaranta). Gwarant zastrzega sobie prawo do wymiany urządzenia na nowy lub regenerowany egzemplarz, wolny od wad, którego stan fizyczny nie będzie gorszy od stanu urządzenia będącego własnością klienta. Wymiana urządzenia na wolne od  wad nie przedłuża gwarancji, okres gwarancyjny liczony jest od daty zakupu i trwa 24 miesiące.
  1. Jeżeli w szczególnych sytuacjach (np. brak urządzenia w ofercie handlowej) wymiana urządzenia na ten sam typ jest niemożliwa, gwarant może wymienić urządzenie na inne o najbardziej zbliżonych parametrach technicznych. Takie działanie uważa się za wykonanie obowiązków gwaranta. Gwarant nie zwraca pieniędzy za zakupione urządzenie.
  1. Użytkownik posiadający ważny dokument gwarancyjny zgłasza roszczenia z tytułu gwarancji za pośrednictwem strony internetowej, w zakładce „Serwis”. Lub pod numerem Tel. 881-922-047. Użytkownik zobowiązany jest załączyć dokument gwarancyjny reklamowanego urządzenia. (Fakturę zakupu samego urządzenia bądź kotła na którym urządzenie pracuje). Pamiętaj: zanim dokonasz zgłoszenia gwarancyjnego skorzystaj z naszej telefonicznej pomocy technicznej Tel 881922047. W więcej niż połowie przypadków problemy użytkowników udaje się rozwiązać zdalnie, co pozwala uniknąć straty czasu i kosztów z tytułu niepotrzebnie uruchamianej procedury gwarancyjnej. Jeśli zdalne rozwiązanie problemu nie będzie możliwe, w okresie trwania gwarancji urządzenie zostanie wymienione. Koszty związane z transportem ponosi klient.
  1. Po otrzymaniu urządzenia , użytkownik zobowiązany jest odesłać na adres producenta na swój koszt uszkodzone urządzenie, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty otrzymania przesyłki.  W przypadku kiedy urządzenie nie zostanie  odesłane, zostanie wystawiona faktura vat w wysokości ceny brutto reklamowanego urządzenia.
  1. Firma Electronics S.C. odmawia przyjęcia reklamacji tylko w przypadku:
  • stwierdzenia użytkowania urządzenia niezgodnie z przeznaczeniem i instrukcją obsługi.
  • stwierdzenia przyczyny usterki innej niż wada materiałowa bądź produkcyjna tkwiąca w urządzeniu.
  • nieważnego dokumentu gwarancyjnego oraz braku dowodu zakupu.
  1. Gwarant nie odpowiada za szkody w mieniu wyrządzone przez wadliwe urządzenie. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za straty pośrednie, uboczne, szczególne, wynikowe lub za straty moralne, ani za szkody, w tym także między innymi za utracone korzyści, oszczędności, dane, utratę pożytków, roszczenia stron trzecich oraz wszelkie szkody majątkowe lub osobowe, wynikające lub związane z korzystaniem z niniejszego urządzenia.
  1. Gwarancja nie obejmuje:
  • uszkodzeń mechanicznych (pęknięcia, złamania, przecięcia, przetarcia, fizyczne odkształcenia spowodowane uderzeniem, upadkiem bądź zrzuceniem na urządzenie innego przedmiotu lub eksploatacją niezgodną z przeznaczeniem urządzenia określonym w instrukcji obsługi);
  • uszkodzeń wynikłych z przyczyn zewnętrznych np: powodzi, burzy, pożaru, uderzenia pioruna, klęsk żywiołowych, trzęsienia ziemi, wojny, niepokojów społecznych, siły wyższej, nieprzewidzianych wypadków, kradzieży, zalania cieczą, wycieku baterii, warunków pogodowych; działania promieni słonecznych, piasku, wilgoci, wysokiej lub niskiej temperatury.
  • uszkodzeń spowodowanych przez nieprawidłowo działające oprogramowanie, na skutek ataku wirusa komputerowego, w trakcie wgrywania nowego oprogramowania.
  • uszkodzeń wynikłych z: przepięć w sieci energetycznej lub/i telekomunikacyjnej lub z podłączenia do sieci energetycznej w sposób niezgodny z instrukcją obsługi lub z powodu przyłączenia innych produktów których podłączanie nie jest zalecane przez Producenta.
  • wywołane pracą bądź składowaniem Urządzenia w skrajnie niekorzystnych warunkach tzn. dużej wilgotności, zapylenia, zbyt niskiej (mróz) bądź zbyt wysokiej temperatury otoczenia. Szczegółowe warunki w jakich dopuszczalne jest użytkowanie Urządzenia określa instrukcja obsługi.
  • uszkodzeń powstałych na skutek wykorzystywania akcesoriów nie zalecanych przez Producenta.
  • spowodowanych wadliwą instalacją elektryczną użytkownika, w tym zastosowaniem niewłaściwych bezpieczników.
  • uszkodzeń wynikłych z zaniechania przez klienta czynności konserwacyjnych i obsługowych przewidzianych w instrukcji obsługi.
  • wykonywaniem napraw i przeróbek przez osoby nieupoważnione.
  1. Jeśli rodzaj uszkodzenia produktu nie jest objęty gwarancją, producent zastrzega sobie prawo usunięcia takiej usterki zgodnie z własnym uznaniem, dokonując naprawy uszkodzonej lub zniszczonej części lub umożliwiając wejście w posiadanie koniecznych do naprawy lub wymiany podzespołów.
  1. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

2. Zadzwoń

pomoc techniczna

881-922-047

3. Wypełnij

formularz zgłoszenia reklamacji

Urządzenie na gwarancji:

Wypełnij

formularz online

Urządzenie po gwarancji:

Pobierz

formularz reklamacyjny